Instant boldogság: Liebster-díj

A mai vasárnap, úgy egy hete tartó influenzám és allergiám kombójának köszönhetően főként a tévé bámulásával és szenvedéssel telt. Össze-vissza kattintgattam az interneten, igyekeztem megtervezni a holnapi dolgozós-suliba menős napomat. Évnyitó outfiteken agyaltam, mit kéne mivel párosítani, mit vegyek fel az első létfontosságú BTK-s napomon, amikor felvillant az „Üzeneted érkezett” fülecske a facebookon.

Az üzenet küldője Suz’n volt, aki csakúgy, mint én, a blogger társadalom lelkes részvevője. Nap, nap után ossza meg olvasóival gondolatait, tippjeit és, mint ahogy a blogján olvasható „mocskos oroszlán exhibicionista” létére annyit ír, amennyit csak tud, mindezt pedig azért, mert imád a betűk tengerén evickélni. Mert szívből szereti, amit csinál. A blogján szörfölgetve rengeteg hasznos tanáccsal találtam szemben magam. Emellett pedig írásai rendkívül szórakoztatóak és magával ragadóak, így hát bátran ajánlom Nektek is kedves olvasóim Suz’n csodálatos világát.

No de visszakanyarodva a lényeghez, Suz’n-ről kiderült, hogy olvassa a blogomat, amit a bloggerek között keringő díjjal, a Liebster Awarddal jutalmazott, evvel pedig kizökkentve engem a vasárnapi szenvedésemből. Azonnal kipattantam az ágyból és szinte ugráltam örömömben. Hiszen hatalmas elismerés és löket, ha kapsz pozitív visszajelzéseket, ha tudod és látod, hogy napi szinten többek is olvasnak, de amikor egy szintén blogger-író áldoz rád az idejéből, na, az már bizony valami. Álmomban nem számítottam efféle elismerésre. Pedig számomra az írás szenvedély, szívből csinálom, azért mert jólesik és nyilván minden alkalommal, amikor valamiféle pozitív elismerésben részesülök, valóra válik az álmom egy kis darabkája. Köszönöm Suz’n, hogy ehhez a megvalósuláshoz, Te is hozzájárultál az első Liebster-díjammal. 🙂 ♥

liebster

A díjazás menete:

Linkeld azt, aki téged jelölt!

Válaszolj a tíz kérdésre, amit feltett neked!

Jelölj te is tíz, de legalább három embert !

Tegyél fel tíz kérdést!

Tudasd a jelöltjeid blogján, hogy Liebster-Díjat kaptak tőled! 

A Liebster Award szabályzatának értelmében pedig most nekem kell általam jónak, kiemelkedőnek vélt blogokat jelölgetni. Szinte azonnal tudtam a jelöltjeimet, ahogy elolvastam a szabályokat. Íme:

Coffee&Style: A Coffee&Style írója Maja, aki szerint az írás egyfajta terápia. Másoknak adni vele a legjobb érzés a világon. Teljes mértékben igaza van, kiegészíteném annyival, hogy a Cofffee-t olvasni is egyfajta terápia. Maja ír önismeretről, önbizalomról, önmagunk megerősítéséről, mindezt napi feladatokkal megspékelve. Emellett pedig főként saját maga liebster4által készített fotókkal színesíti blogját, evvel még közelebb engedve magához az olvasót. A Coffee&Style valódi kikapcsolódás, mind a kávébolondoknak, az írást imádóknak, mint pedig az igazi művészetre szomjazóknak.

Masni: A Masni lányokkal, Krisztinával és Eszer-Virággal néhány hónappal ezelőtt volt szerencsém interjút készíteni, így nem is volt kérdés, hogy ők a jelöltjeim egyike lesznek. Mint ahogyan oldalukon is szerepel és annak idején az interjúban is megírtam, a Masni egyliebster2 valódi közösség, egy igazi oldal Nőktől Nőknek. A lányok főként, de nem kizárólagosan divattal foglalkozó blogja 2011 óta működik, mely kettejük első, közös és rendkívül sikeres vállalkozása.

Eat Sleep Draw: Az Eat Sleep Draw írója Márti, aki épp az imént költöztette át a blogját a wordpressre, igazán sokszínű és egyedi személyiség, ami egyértelműen tükröződik blogján is. Blogja egyértelműen coffee&styeéletmódblog, de ír mindenről, ami foglalkoztatja, mindezt nagyszerű, emészthető, könnyed stílusban.

Ye.Smile.Love: A blog írója Zsüli, aki ír divatról, szerelemről, mosolyokról és persze liebster1mindenről, ami lila. Emellett kapunk tőle sminktippeket és életvezetési tanácsokat is. Írásait olvasva megszabadulhatunk egy nehéz nap terhétől, üdítő, olvasmányos és rendkívül szórakoztató.

Most pedig következzék a Suz’n által feltett kérdések és rájuk adott válaszaim. Evvel pedig megszületett életem első olyan interjúra, melyben én vagyok a másik oldalon. Brrr. Különös érzés. 🙂

Volt-e valaha olyan divat vagy mánia, ami kezdetben utálkozásra és anyázásra késztetett, majd addig tolták lefelé a torkunkon, hogy beleugrottál esetleg magad is rajongó lettél? Mi volt ez?

Soha semmilyen divatirányzatot nem követtem, legalábbis olyan örült, fanatikus szinten. Mindig is volt egy saját, kialakult stílusom, ami vagy tetszett másoknak vagy nem. Nyilván az évek során, magam mögött hagyva a tinédzser koromat én is sokat csiszolódtam. Az utóbbi időben előnyben részesítem a nőiesebb, egyedibb darabokat. Nem titok, hogy szeretek turkálóban vásárolni, mert annál jobban nem utálok semmit, ha egy-egy kedvenc ruhadarabom szembe jön velem az utcán, a turkálónál ez az esély minimálisra csökken.

A mánia már más kérdés. A divathoz ugyan semmi köze, de tizenévesként hatalmas Harry Potter rajongó voltam egy kedves barátnőmmel karöltve. Ha jól emlékszem még egy levelet is írtunk a főszereplőknek, amit egy profi angolos csajszival lefordíttatunk, de feladásra sosem került. 🙂

Hiszel a női-férfi barátságban?  Miért?

Igen is meg nem is. Több mint tíz éven át egy fiú volt a legjobb barátom és szent meggyőződésem volt, hogy ez a kapocs egy életre szól. Aztán valami megszakadt, nem tudom, hogy azért-e, mert hol egyikünk, hol pedig másikunk többet akart, de egy nap végleg elváltak útjaink. Ma már azt hiszem senki nem haragszik senkire, de az a fajta megtörhetetlen kötelék szertefoszlott és soha senki nem fogja már nekünk visszaadni.

Mi az, amit az internet legnagyobb előnyének illetve hátrányának tartasz?

Ez számomra egyértelműen facebook. Mert ez egyszerre mindkettő. Előnye, hogy remekük lehet rajta kapcsolatot tartani, akár rég nem látott barátokkal, csoporttársakkal, vagy mint nálunk bloggerek esetében az ún. rajongókkal. Emellett azonban megszűnik a személyes találkozó varázsa, mert szinte csak a cyber téren keresztül kommunikálunk. Annak idején Albert Einstein már kimondta, hogy mit fog velünk tenni a technológia, csak talán senki nem hitte el, hogy komolyan egy rakás idiótává varázsol minket az internet. 🙂 🙂

Mi az a dolog, amire havi szinten költesz úgy, hogy tudod, hogy félre is tehetnéd, mert igazán meg lehetne nélküle lenni, de mégis hónapról-hónapra újra elcsábulsz?

Nem mondanám, hogy van ilyen dolog. Nyilván minden hónapban vásárolok felesleges dolgokat, de ez sosem egy valami. Biztos, hogy mindig veszek valami pipere cuccot, vagy egy könyvet, rengeteg vitamint, mert borzasztóan beteges vagyok. Bögremániámnak köszönhetően telis-tele vagyok színes bögrékkel, annak idején melltartó buzi voltam, mert majdnem minden héten hazajöttem egy új darabbal, de az utóbbi időben hála istennek nincsenek effajta becsípődéseim. 🙂

Legromantikusabb tett/gesztus, amiben valaha részed volt?

Talán inkább romantikus pillanat volt. A gimiben ismerkedtem meg az első barátommal, amolyan igazi diákszerelem volt. Úgy a 3-4. randink környékén, a Széchenyi téren üldögéltünk (Pécs) és amikor elkezdett zenélni a nagy zenélős toronyóra, akkor csókolt meg először. Véglegesen beleivódott az emlékezetembe az a nap, még arra is emlékszem, hogy december 2-a volt és az évszaktól szokatlanul meleg. Csodálatos élmény volt. 🙂

Ha bármivel foglalkozhatnál a világon, tanulhatnád, meg is érné anyagilag – mi lenne az?

Rengeteg mindennel szeretnék foglalkozni. Rengeteg tervem is van, de gyakran már a tervezésnél elakadok. Az írás állandó, a későbbiekben angol nyelven is szeretnék publikálni, erre viszont időt, pénzt és energiát nem sajnálva áldoznom kell. Emellett szeretnék fotózni, amihez dukálna egy komolyabb gép. Szívesen megtanulnék spanyolul és franciául, ha anyagai kereteim engedni fogják, ezekre mindenképpen beruházok. Nem gondolom, hogy egy szakmánál fogok leragadni. Annyi minden érdekel és vonz és oly keveset láttam még a világból, hogy szinte lehetetlennek tartom, hogy egy dolognál megrekednék.

liebster3

Legnagyobb félelmed az életben?

Hogy elfogy az ihlet, hogy egy nap már nem lesz miről írnom. Félek, hogy kiszárad kreativitásom folyója. De talán éppen ennek elkerülése végett szeretnék még többet tanulni, hogy ha ez ne adj, isten megtörténik, legyen B terv.

Véleményed szerint mi tesz jóvá egy blogot?

Legyen olvasmányos, szórakoztató, néha elgondolkodtató, tükrözze a blogger valódi személyiségét, adjon valami pluszt, valami többletet. Mindegy a téma, a lényeg, hogy az írás hatalom, Istentől kaptuk ajándékba és bűntény, ha nem használjuk ki az általa nyújtott lehetőségeket.

Egyetlen szerelem vagy több Igazi? Melyik a létező a Te életedben vagy éppen melyikben “hiszel”?

A Szex és New York egyik epizódjában boncolgatják, hogy az életben csak két nagy szerelem létezik, ezen pedig Carrie teljesen felháborodik, mert e szerint neki már megvolt, tehát akár meg is halhat. Ezáltal pedig ő volt Carrie Bradshaw, két nagy szerelme és sok cipője volt! 🙂 Na, ez az, amiben én nem hiszek. Két nagy szerelmem volt és nem gondolnám, hogy ezzel, alig huszonkét évesen akár le is húzhatom a rolót. Sokáig nem álltam készen egy párkapcsolatra, mert nem rég ért véget az előző, mely a nagy szerelmeim egyike volt, de ma már úgy érzem, nyitott vagyok valami újra. De nem sürgetem, mert jön, ha jönnie kell, és majd marad, ha úgy tetszik.

liebster6

Kedvenc könyved?

Atyavilág rengeteg van. 🙂 Robin Cook könyvek minden mennyiségben, Rejtő szintúgy.  Nemrég olvastam Ana Bognaro: La Vida Erasmus című művét, ami szintén felszökött a TOP10-es listámra. Sorolhatnám, napestig nem érnék a végére.

Most pedig következzen az én tíz kérdésem az általam jelölt bloggerinák számára:

Milyen felindulásból kezdtél el blogot írni?

Mi az eddigi legpozitívabb élményed a blogolással kapcsolatban?

Melyik az, az ország-város, ahová mindenképpen szeretnél ellátogatni?

Kedvenc könyved? Melyik és miért?

Mi a motiváció, mi az, ami nap, mint nap többre sarkall téged?

Mit gondolsz mitől lesz jó egy blog?

Milyen tetoválást csináltatnál? Ha van milyen és miért pont az?

Ha választanod kellene egy dalt, ami abszolút téged jellemez, melyik lenne az és miért?

Mi az álommunkád?

Mik a terveid a jövőre nézve?

+1 kérdés: Mi volt az első dolog, ami eszedbe jutott, amikor megkaptad a díjat?

Köszönöm szépen a jelölést Suz’-nek és előre is köszönöm az általam jelöltek válaszait.

1 thoughts on “Instant boldogság: Liebster-díj

Hozzászólás